Pages

tisdag 20 september 2011

Tillbaka!

Efter ett långt uppehåll i bloggen är jag tillbaka! Hade först planerat ett litet sommarlov för bloggen men uppehållet blev något längre. Både orken och lusten försvann, men nu känns det inspirerande och roligt igen.

Har fått några förfrågningar på vart jag tog vägen, när mina inlägg slutade. Trodde faktiskt bloggen skulle dö ut av sig själv. Känns fantastiskt roligt att det ändå är några som följer bloggen. Tack för fina uppmuntrande ord!

Har  i sommar haft lite målar projekt på gång. Insåg att jag bland annat behövde lite mer förvaring till vårt badrum. Så detta auktionsfynd fick en "makeover" för att passa in. Här kommer Före och Efter bilder.





4 kommentarer:

  1. Alltså gud vad snygg den blev!! Herregud alltså! Blev verkligen inspirerad!! Jag har också en möbel ungefär i samma färg som din var från början som jag skulle vilja göra svart. Men då är min fråga hur gjorde du??? Mvh Bella

    SvaraRadera
  2. Tack för din fina komplimang om möbeln. Blev faktiskt väldigt nöjd själv med resultatet. Jag gör ett inlägg i veckan om hur jag gjort. Så hoppas jag det kan vara till hjälp och inspiritation. Ha en skön vecka!

    SvaraRadera
  3. oj vad fin den blev. Hur gjorde du?
    mvh Johanna

    SvaraRadera
  4. Tack johanna för komplimangen.
    Jag får be om ursäkt, är urusel på att uppdatera just nu. Har i alla fall börjat skriva på texten till hur jag gjort. Lovar att snart lägga ut inlägget!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...