Pages

måndag 28 juni 2010

Midsommarhelgen


Här kommer en liten summering av midsommarhelgen + bild från den 24 juni, dag 2 sedan start av uppmurningen. Det har redan hänt en hel del.

Vi började torsdagen med att att åka förbi tomten och ta kort för att sedan fortsätta ned mot Trollhättan. Min underbara Kenneth hade överraskat mig, på hotellrummet stod det 10 sammetsröda rosor och en flaska champange. Så kvällen började med champange på rummet och vi fick sällskap av vänner till oss. Vi gick tillsammans ut för att äta och hamnade precis vid vattnet och kvällen var underbar.

Morgonen efter begav vi oss till Alingsås och 50-årskalas. Det blev bland annat en frisbeegolf turnering. När kvällen närmade sig sitt slut åkte vi vidare till Kungälv. På midsommardagen firade vi Kenneth och åkte ut till Marstrand för en helt fantastisk dag. Sol, vänner och god mat.

Helgen slutade tyvärr inte på något roligt sätt. Jag trillade ned för deras trapp och skadade min fot rejält. Vi åkte faktiskt in till sjukhuset för röntgen, men det var bara en kraftig stukning. Dock kan jag inte gå på foten och nu hoppar jag runt på kryckor. Med tanke på husbygget hade det inte kunnat bli vid en sämre tidpunkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...